Haber

Başkent 153 Çağrı Merkezi 2023’ün ilk 7 ayında 2 milyon 27 bin 238 çağrı aldı

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) ile Başkentliler arasında bağlantı köprüsü görevi gören Başşehir 153 Davet Merkezi’nin sistemi yenilendi. Yüzde 97 memnuniyet oranıyla Capital 153, 2023’ün ilk 7 ayında 2 milyon 27 bin 238 çağrı aldı.

Kent yönetiminde ortak akıl ilkesiyle çalışmalarını sürdüren Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşın yanında olmaya devam ediyor. Ankara Büyükşehir Belediyesi birimleri ile vatandaşlar arasında irtibat köprüsü görevi gören ve analiz hizmeti veren Başşehir 153 Davet Merkezi, yılın ilk 7 ayında 2 milyon 27 bin 238 davet aldı. Resmi kayıtlara geçen 631 bin 133 başvuru yanıtlandı.

ABB Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatör Yardımcısı Gamze Özbaş, şunları söyledi:

“Başkent 153 Çağrı Merkezimiz yeni dönemde de yeni bir anlayışla vatandaşlarımıza hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlarımızın artık telefonda sıra beklemediği ve başvuruların çeşitli denetim adımlarından geçtiği bu yeni sistemde, vatandaşlarımızın memnuniyet oranı yüzde 100’e çıkıyor. çağrılı işçi oranı yüzde 97’ye yükseldi. Taleplerini bize iletmelerini ve ortak akıl ve yönetimle kent yönetiminde yer almalarını istiyoruz. Çünkü biz sadece cevaplamak için değil, anlamak ve analiz üretmek için çalışıyoruz.”

Birim Kontrol ekipleri Başşehir 153 çalışanları ile aylık düzenli toplantılar yaparak sorunları kısa sürede çözerken, Müdahale Kontrol grubu da uygulamaya verilen cevabın uygun olup olmadığını kontrol eder. Yanıtın zamanında verilip verilmediğini ve sorunun çözülüp çözülmediğini inceleyen Müdahale Kontrol grupları, hazır ve otomatik yanıt vermek yerine vatandaşlara detaylı bilgi veriyor. Son aşamada şikayete verilen cevaba bir görsel eklenir ve doğrulanır.

Rapor Analiz grubu ise aylık raporlarla Ankara’nın hangi bölgesinde hangi tarz sorunların yaşandığını, bu sorunların ne kadar süredir devam ettiğini ve bu sorunlara karşı birimlerin hangi işlemleri yapıp yapmadığını tespit ediyor. Başkentlilerin memnuniyetini ölçmek için elektronik ortamda veya telefonla anketler düzenleyen Başşehir 153, yetersiz kalan başvuruları yeniden inceleyerek hem ilgili birimleri uyarıyor hem de başvuru sürecini yeniden başlatıyor.

Davet merkezinin yanı sıra Başkent 153’e 0312 153 00 00 numaralı Whatsapp ve 6284 SMS sınırından, Başşehir Portable uygulaması ile sosyal medya hesaplarından ulaşılabilir.

haberkadikoy.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu